נשיא הצלב האדום: "יש לנו מנדט"

    איתי גדסי No Comments on נשיא הצלב האדום: "יש לנו מנדט"

    ראש הממשלה נפגש עם נשיא הצלב האדום בנוגע לשבויים והנעדרים שנמצאים ומחזקים בעזה: "אתה מגיע בשעה שבה אנו עוסקים באכזריות הבלתי נסבלת הזאת"

    ראש הממשלה ונשיא הצלב האדום במפגש בעבר צילום: קובי גדעון, פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בירושלים עם נשיא הצלב האדום פטר מורר ודן עמו בסוגיית החיילים והאזרחים המוחזקים בעזה.

    נתניהו אמר למאורר כי אנו רואים מערכת יחסים מאוד הוגנת ומאוד פתוחה בין הצלב האדום לבין ישראל, שאני חושב שהיא חשובה מאוד לצלב האדום, לישראל ולשלום. אני חייב לומר לך שאתה מגיע בשעה שבה אנו עוסקים באכזריות הבלתי נסבלת הזאת, כאשר גופות חיילינו ההרוגים מוחזקות ואפילו המידע עליהם לא משוחרר, ולא פחות חשוב מכך, יש לנו אזרחים ישראלים חסרי ישע וחפים מפשע המוחזקים בעזה, שאותם אתה ביקשת לבקר ואנו ביקשנו מידע אודותיהם, אבל לא. הם מוחזקים מוחזקים בצורה מאוד סגורה ואכזרית. אני מעריך את כל עזרתך וסיועך במאמץ הומניטרי זה אל מול אכזריותו של חמאס.

    אני משוכנע שאתם יכולים, הן בהשבת גופות חיילינו אבל גם בהחזרתם לישראל של אותם אזרחים חסרי ישע וחפים מפשע המוחזקים בידי חמאס תוך הפרה של כל הנורמות הבינלאומיות וכל הערכים עליהם הוקם הצלב האדום.

    נשיא הצלב האדום אמר לראש הממשלה כי אנו כאן באזור מזה זמן רב, וזה אחד מהמבצעים הארוכים ביותר שהיו לנו. יש לנו מנדט מתוקף החוק הבינלאומי אבל תפקידנו הוא גם לסייע לאנשים ולמצוא דרכים פרקטיות, ואני מצפה שוב להזדמנות לטפל בכמה מהאתגרים שכולנו מתמודדים איתם היום ולראות כיצד הצלב האדום יוכל לסייע באתגר זה או אחר.



    0 תגובות